hlyagl Gulsah1616 aslında bende bilmiyorum ama venevidi diyorlar DiyarLife diyorlar ben ilk bebeğimi dünya doğum da yaptım buda hemen yolun başında hastane
Gulsah1616 hlyagl aaa evet isim değiştirmiş o zaman. Çok eski bir hastane. Siz hiç gittiniz mi hijyen açısından nasıl baktınız mı? Ben hiç gitmedim fiyatları nasıl acaba
Gulsah1616 hlyagl aslında bilerek yazdım post üste çıksın birileri görsün belki giden vardır yazar diye. Ama hijyen açısından çok iyi olduğunu düşünmüyorum. Kaçıncı haftanız
hlyagl Gulsah1616 bir kere kontrole gittim küçük ama doğum yerini bilmiyor 1. Bebeğimi dünya doğumda yaptım 2. De bu hastane olsun dedim de kimse gitmemiş galiba
hlyagl Gulsah1616 şuan 28. Haftadayım kızım olucak pek sorunlu hamilelik geçirmiyorum kontrollerime de fazla gitmiyorum ocak sonu doğumum muane ücreti 70 TL si normal doğum ücretini sormadım daha