Msl_ege canim buraya kimse başına gelen kötü biseyi korkutmak amacli yazmaz ki yani ben kötü bir niyetle değil tam aksine yaptiricak olan anneler bir daha düşünsün diye çünkü 100kisiden 20 kişide olumlu geçiyor yani o bebeğin anını tabiki herkes yaşamak ister mesela ben 3 kere neden denettirdim keyfimden mi asla ama ben bunu söylemek zorundayım bilinçlendirmek de zorundayım yani hoşunuza gitmeyen bir bilgiye kusuruma bakmayın.