Fatma_4224 Damla00 test negatif ise yoktur canım. Bendede gecikme oluyordu kan tahlili veriyordum. Bir kaç gün sonra adet oluyodum
Damla00 Fatma_4224 Testte çıkmayıp kanda öğrenen çok kişi var ama canım ben normalde en fazla 3 gün gecikirdim 9 gün baya oldu yarın kan vericem bakalım🙏
Fatma_4224 Damla00 kuzucum beta HCG hormonu olsaydı test de silik bile olsa çıkardı yine de rabbim gonlumuze gore versin inşallah bir an önce kan ver ki olup olmadığını anlamış olursun