Funda2735 Gidemiyorum Farklı bir his oluştu valla oğlumu sezaryenle dünyaya getirdim bugün 9 gün oldu bize 🤲🏻❤️
Denizyildizii Funda2735 Benim de 10 gün oldu☺️ ama eskisi kadar aktif kullanmıyorum. Biz senle doğum önceside konusmuştuk galiba😊
Denizyildizii Funda2735 bizde solunum sıkıntısı oldu bir hafta küvözde yattık çıktık şimdi iyi çok şükür. Bende baya toparlandım 😊 siz nasılsınız
Funda2735 Denizyildizii ayy canım ya çok üzüldüm off neyse geçmiş o günler ikinizde sağlıklı olun birdaha hiç kopmayın inşallah Bizde benim eve geötikten sonra zor oldu ama şimdi iyiyiz şükür Göğüsler yara ama idaresi ediyorum
Denizyildizii Funda2735 Sağol cnm Allah kimseyi evladiyla sınamasın. Benim ilkindede bundada yara olmadı hiç. Ben 32. Haftadan beri krem kullandim ikisindede ondan belki
Funda2735 Denizyildizii maşallah canım benim ben kremi iki hafta önce başladım ama oldu olası göğüs uçlarım hassas belkide ondan
Denizyildizii Funda2735 çoğu kişide oluyor zaten. Aleovera iyi geliyor diyorlar bulabilirsen dene istersen