Kızlar selam, kız kardeşim için soruyorum. Eşinde y kromozomunda delasyon çıktı. Canlı Sperm çıkısı olmuyor. Mikrotese ile sperm toplayıp tüp bebek denediler. İlk denemede olmadı maalesef. İkinciyi deneyecekler. Merak ettiğim şu böyle olup da çocuğu olan var mı? Sperm kalitesiz olunca tüp bebek de tutmuyor diyorlar. Lütfen bilen varsa yardımcı olsun