Aynı şeyler bende de var canım. Bende 23 haftalığım bu haftalarda beklenen durum değil o yüzden baktır derim değerlerine. Her kaşıntı kolestaz değil fakat gebelikte her kaşıntı muhakkak araştırılması gereken bir durum. Ben kaşıntı için gittim doktora karaciğer enzimlerim yüksek çıktı. Sende alt ve ast değerlerine baktırmak öneririm duruma göre zaten kolestaz olup olmadığı ortaya çıkar. Safra asidi testi de çok önemli. Ben yaptırdım temiz çıktı ama geceleri fena kaşınıyorum hala kolestaz olup olmadığımı bilmiyorum. Haftaya tekrar kan vereceğim muhakkak araştır önemli bir durum☺️