Anneoluyorumm06 Merhaba kızlar hamilelik dönemi boyunca çatlaklar için kullandığınız kremler yağlar neler? Karnımdan önce göğsümde büyüme başladı aşırı kızarıklık kaşıntı ve yanma hissi var ne kullandıysam fayda etmedi. :(
Mervenurns Anneoluyorumm06 canım ben 10.haftamdan beri biooil yağını kullanıyorum bide normal vücut kreminin içine Halis zeytinyagı döktüm doktorum söylemişti gün içinde zaman bulursam 3-4 kere kremleniyorum. Şu anda 35+2 yim hiç bir yerimde çatlak oluşmadı. Ama genetikle de alakası varmış sanırım. Sen yine de sürmeye Calıs :)