rsdsrky07 Merhaba kızlar 23+5 deyiz 2 3 gundur hareketleri az hissediyorum daha önceden baya iyi hissediyodum. Kanamam ağrım falan bişeyim yok gayet iyiyim bebeğe bişey olsa hissederdim ya da bi belirti olurdu demi endişeleniyorum.
Gunce35 rsdsrky07 günde en az 10 hareket varsa normal bu durağanlık. Benim ikinci gebeliğim bebeğim nerdeyse hiç hareket etmiyor 🙂
EgeninAnnesiiiiiii rsdsrky07 Yemek yedikten sonra sol tarafina yat yarim saat kadar. O zaman cok rahat hissedersin hareketlerini.
sehrengiz_8 Gunce35 günde 10 defa ben de hareket hissetmiyorum ama ara saatlerde dört beş defa hissediyorum bir sıkıntı mı var ki
Asyaburcin Gunce35 ya ben günde 1 2 defa falan hissediyorum yaaa o kadar az ki hareketleri falan hiç anlamıyorum valla ha kıpırtı falan var ama nr kadar derseniz cok cok az yok denicek kadar. Ilk baştan beri böyle açıkçası bizde 25+3 olduk