Mom59 Kızlar 7 aylık hamileyim namaz kılıcam ama eğilirken bir şey olur mu bilmiyorum sizler nasıl kılıyorsunuz ?
Ozlem2904 Mom59 ben bacaklarimi onden ayirrarak secdeye gidiyorum diger turlu karnim hem geriliyor hem eziliyor. Belim agridigi zaman oturarak kiliyorum. Kimseden fetva almadim ama bence onemli olan Allah in rizasini güderek kilmak 30.haftamdayim
MerveNur- Mom59 ben de 7. Aya girdim zorlamaya başladı ama risk olacağını sanmam tersine iyi oluyor diyorlar. Pilates spor squat gibi şeylerin zararı yoksa 4 kere eğilip kalkmakta da bence sorun olmaz 😊 çok zorlanırsanız farzları tek kılarsınız ben ağrım vs olunca öyle yapıyorum 😊
Hayal_et07 Mom59 göbeğinizin durumuna bağlı ben de 7 aylığım şu an zorlamıyor ama biraz daha şişse zorlayacak
Mom59 Hayal_et07 çok göbeğim yok ama gerildiği için sanki bebeğe zarar veriyormuşum gibi geliyor o yüzden kararsız kaldım🙈
Karamelasepeti Mom59 41 haftayı m aksine namaz hareketleri belimi esnettigi içn rahatlk veriyor. Tabi secdeye giderken bacaklarımı açıp karnımn rahat olacgı pozisyonda secde yapıyorum. Sandalyede kılanlar var kendiniz nasıl rahat ediyorsanız bu konuda bi hküm veremem sizn saglıgnza göre davranırsınz. Ben zorlanıyorum ama bebege bişey olacagnı sanmıyorum. Sonucta biri Allah’a olan görev diğeri Allahn koruyup kolladıgı emanetimz zararı olsa hamilelere özgü bi fetva bilgi olurdu diye düşünüyorum. İslam kolaylk dinidir 🌷
Sahin1 Mom59 doktor bana oturarak kıl demişti baş dönmesi vs yaşayabilir eğilip kalkarken dedi ve hamileliğin ortalarındaydım dediğinde
NeseA Nasıl rahat edersen öyle kılabilirsin canım ama basın secdeye çok yüksekte olmicak canım Rabbim kabul etsin 😘
Sblatc Mom59 8.ayım bitmek üzere şu ana kadar bi şey olmadı. Secdeye giderken dizlerinizi birqz yana doğru açabilirsiniz çok birleştirmenize gerek yok. Aksine faydası olacağını düşünüyorum, gebelik egzersizlerinde de bunlara benzer hareketler var😊
Minikmucizemm24 Allah’ın farzını yerine getirirken Allah’ın izni ile hiç bir şey olmaz şifa olur inşallah, bunlar sadece şeytanın vevvesesi “ ya namaz kılarken bebeğe bir şey olursa ” diye . Şeytan çok şeytan kızlar nerden vuracağını çok iyi biliyor
Aysell88 Mom59 kızımın ayakları kaburgalarıma batıyor hem normal kılarsam abdest kalmıyor oturarak yerde hafif eğimle gözümle kılıyorum 9. Ayın içindeyim artık bundan başka çare yok 🥰