Bsk2101
Hangi ilacı versi bilmiyorum ama geçen hafta ben de ilaç kullandım geçmeyen enfeksiyonum için. 2 doktora sordum ikisi de güvenle kullanılabileceğini söyledi. Eğer kadın doğum doktorun yazdıysa doktoruna güven sana veya bebeğe zarar verecek hiçbir ilaç vermeyecektir. Asıl kullanmazsan enfeksiyon ilerlerse daha büyük sıkıntılar oluyor.