Ahahahah, gazdir o gaz🤣🤣🤣
2 trimester balayi diyorlar😁 ben de hep kocamla balayi gibi olmasindan korkmustum veeee öyle de korkunç basladi😁
Rahim artik buyudugunden, ciddi baski oluyor ve ömründe yasamayi idrak edemeyecegin agrinin sebebi gaz🤣
Hastanelere tasindim, serumlar yediim… neden, sadece gaz😁
2.trimesterle bilrkilte,demir ve multi vitamine basladin mi?…