Mrv1007 Dilaraa1 İstanbuldaysanız doktorum bana Ahmet Gül hocayı önerdi, özel muayenehanesi var ondan randevu aldım. Ali Ekiz hocayı da önerenler var.
BegumKolac Dilaraa1 Doktorum,Acıbadem hastanesinden Mehmet Özgür Akkurt’u önermişti.Ben çok memnun kaldım.İşinde çok iyiydi.Sakin bir konuşması vardı.Ben kötü bir şey çıkar mı diye gergindim.Beni rahatlattı.
Kubrakles Dilaraa1 ben o hafta kanamam olduğu için ve yeni korona atlattığım için çok iyi bir doktor arayışına girdim jimerde bilge çetinkaya demire gittim çok memnun kaldım çok güzel inceledi bence alanında iyi bir doktor perinotolog olduğunu duymuştum direk bilge hanımı tercih ettim 800tl ücreti ama bebeğim için herşeye değer içimi acayip rahatlattı ☺️
Bahar_yldz Mrv1007 Ahmet Gül mükemmel bir doktordur. Ben de ilk gebeliğimde ona ikili teste gitmiştim ve cinsiyetini de söylemişti. İnşallah bu gebeliğimde de ona gitmeyi düşünüyorum
fztsst Ben de ariyordum, hayat hastanesi ya da sonomar ultrasonu tavsiye ettiler. Hayat hastanesi 500, sonomar 400 dedi. Ben de sonomarin da yorumlarini bir yerde iyi görünce oradan aldim
Kubrakles Dilaraa1 kesinlikle memnun kalıcaksın için rahat olsun jimer genel anlamda çok iyi olduğu gibi doktoru da mükemmeldi fazlasıyla hakediyo ücretini
Mrv1007 Bahar_yldz şuan detaylı ultrason için 800 tlymiş ekstra muayene ücreti alınıyor mu yoksa muayene dahil 800 tl mi bilemiyorum
Bahar_yldz Extra bir ücret yoktu yanlış hatırlamıyorsam. Sadece ikili test için kan tahlilini de orada yaptırırsanız ona ayriyetten ücret ödüyorsunuz.