-PembePapatyam- Eskilerden kalan yoktur ama ben 3 ay önce 5 aylık bebeğimi kaybettim ve bugün yeniden gebe olduğumu öğrendim 🥲 postu gören kardeşlerim benim için dua eder mi acaba sağsalim kucağıma alabileyim diye. Eden etmeyen herkesden Allah razı olsun 🤍
Tazeanne0134 -PembePapatyam- ay başın sağ olsun canım Rabbim bunu sağlıkla hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah
-PembePapatyam- deutschetraum Allah razı olsun tüm testlerimiz araştırmalarımz yapıldı hiç bi sebep bulunamadı malesef
Minikcivcivv -PembePapatyam- basın sağolsun canım. Sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah içini ferah tut 😇🤲🏻