Nsabcak ben söyledim doktorA kasılmalar oluyor falan diye çok normal rahmin de bi kas ve büyüdüğü gerildiği için ağrı yapabiliyor kanama olmadığı sürece sorun yok dedi zaten uzun sürmüyor 1 yada 2 dk felan 🤷valla diyorum artık doğsun ya ne çektik 🥰🤣 ama bu Halide çok güzel