2melekannesi_ Kızlar hurçta beklemiş bebek kıyafetinden o sarı lekeleri nasıl çıkarabilirim kimyasal olmayan şekilde mümkünse 🤗
EsraBu 2melekannesi_ yüksek derecede yıkadım suda beklemeyede ayarladım çıktı baya ama yine hafif sarılık kaldı
H_myra1 2melekannesi_ benim makinada bebek programı var 95 derece onda yıkadım geçtiler bizimde abisinden kalanlar var 2 yılda sararmış lar ama dedigim gibi yüksek derecede yıkayınca geçti
EsraBu 2melekannesi_ yok bişey olmadı 60 da yıkadım ama kumaştan kumaşa fark eder belki ben aman çekerse ceksin böylede giyemiycek zaten diye attım sizde ona göre atın 😊
2melekannesi_ H_myra1 bende de en yüksek 90 derece var ama işte çekme yapar diye korktum olmazsa bir iki tanesine kıyıp deneyeyim ben de 🥲
H_myra1 2melekannesi_ yok gram çekmedi nasıl attıysam öyle çıktı siz yinede içiniz rahat etmiyecekse 60 derecede yıkayın benim bebek programı oldugu için belkide o çekme ayarını yapıyordur
Angelim 2melekannesi_ çıkmıyor cnm daha dün yıkadım bir iki tanesi çöpe attım çok güzel di ama çıkmıyor
2melekannesi_ Angelim hadi yaa yazık olmuş tüh 😬 zıbınlarda olanları giydiririm yine diyorum içte kalıyor nasıl olsa ama tulumlar falan var onlardakiler çıksın istiyorum inşallah çıkarabilirim😏