defneveannesiii Kızlar günaydın. Bacaklarımda küçük küçük sivrisinek ısırığı gibi şeyler çıktı kolumda da var ve bir sürü Aşırı kaşınıyor uykulardan uyanıyorum böyle olan varmı yada çözümünü bilen varmı! https://resimyukle.io/r/bkaP9pvjQ6
Volkitolki defneveannesiii bacaklarını ne ile alıyorsun canım bende de çıktı artık kaşımaktan kanadı jiletsen oluyor Muş
Hayal2121 defneveannesiii Cnm benim çok geçmiş olsun ama bu kaşıntı uyuz olmuşsun bende de öyle olmuştu baya uykudan uyanıp ağlıyor dum ben 2 sene boyle bu acıyı çektim yeni iglestim erken tedavini yap çabuk geçsin
defneveannesiii Hayal2121 hiçbir yerimde yara yokki ama uyuzu araştırdım derin bi yara olması gerekiyormuş. Kendimde hemşireyim bizzat gözümle görmüştüm uyuzun nasıl birşey olduğunu.
Hayal2121 defneveannesiii Cnm inşallah o değildir ama ilk öyle başlıyor kaşıntı bir kaç ay kaşıntı ondan sonra yara oluşuyor inşallah uyuz değil çünkü başıma geldiği için sana yazdım
Volkitolki defneveannesiii eğer alıyorsun ondan olabilir canım tahriş oluyor benim babackalrım göz göz oldu artık kaşımaktan
defneveannesiii @Volkitolki Hayal2121 Helpmee Yeni acilden geldim çok şükür uyuz değilmişim alerjiymiş ilaç vermedi alerji ilaçları bebeğe zarar veriyormuş ondan dolayı
Hayal2121 defneveannesiii Çok şükür çok sevindim canım benim Allah kimseye göstermesin inşallah uyuz hastalığı çok zor 😔🌹