39+2 ama gelmiyo🥺
Hergün birilerinin arayıp dogdumu diye sormasından
Sürekli sancı belirtisi kovalamaktan çok sıkıldım😣
Hayırlı vakitte gelsin tabi ama çok çokk bunaldım. Bide belirsizlik beni herzaman çok yormuştur. Bilsem gününü aylarca beklerim ama şuan 1gün 1yıl gibi🤦♀️