Hayal-123 Merhaba kızlar ben iki ay önce kürtaj olmustum ama adet günümde Ovulasyon testi böyle koyu çıktı hamilelik var mı acaba https://imgyukle.com/i/kawwtR
2melek_annesiii Hayal-123 bu testi hiç kullanmadım ama paylaşanlardan bildiğim kadarıyla gebelik var baya net cıkmış çünkü kan ver net bir sekilde öğrenirsin hayırlısı olsun hakkında
Dilaraa1 Hayal-123 daha da koyu çıkması lazım diye biliyorum canm insallah vardır tabi. 🙏 adetin gecikince kaset test yap bakalım ☀️
Hayal-123 Dilaraa1 koyu gibi gelmişti bana da canım bir sorum dedim hayırlısı neyse o olsun ama inş vardır diyelim 😊🙏🏻
Sametnida Hayal-123 umduunu yitirme 🥰 hemen kan ver yada bir test daha alip yap 🤲 Rabbim hayrla sonclandirsin insaAllah
Serifedayan Hayal-123 canım testte ne zaman 2 çizgi çıktı ilk 5 dakikada çıktıysa mutlaka gebelik var
ikibebekannesi35 Hayal-123 ovulasyon testi ile hamilelik doğrulanamaz bence kaset tip hamilelik testi yap. Bende pko vardı regli günümde bile yapsam böyle çıkardı çok güvenilir değil canım
Merve43 Hayal-123 ovulasyon testi kesin bisey göstermez gebelik testi yapın bence burdaki insanlar da ovulasyon değil gebelik testi saniye o yüzden hamilesiniz yaziyor
fatma9 Merve43 acık acık orda ovulasyon oldgunu belirtmiş cnm ona dayanarak yazdk kesinlkle var demiyrm ama inşallah vardır rabbim hakkında hayırlısını versin🙏🏻😊
fatma9 Merve43 hamileyim cok sükür sırf merakımdan gercekten hamileyken ovulasyon kırmızı cıkarmı diye yapmştm ve cıkmıştı.🤗💜
Hayal-123 Merve43 Ovulasyon testi olduğunu bildirmiştim canım sadece sordum hayırlısı neyse o olsun tabi 🙏🏻