Garipyolcuu Kızlar bugün transferimin 6. Günü ve içimden sürekli ağlamak geliyor ve ağlıyorum eşim bişey diyor kavga ediyorum sonra ağlıyorum sizdede böyle oluyorum kendimi çok kötü hissediyorum😔 bebeğime bişey olacak diye korkuyorum 😞
Deletedmom15262 Garipyolcuu stres yapmayın bol dua ve zikir çekin insallah güzel ve olumlu sonuç alırsınız süreç zorluklarını unutun oradaki muciye kavuşmak için güzel düşünün bol bol komik videolar filmler izleyin 🌸
Tomrishatun Garipyolcuu kiz neden yapıyorsun onu kendine gel hemen ağlamak nedir kesinlikle piskolajim bozuluyor falan deme tadını çıkar yat dinlen biraz birazda gezin 4 5 gun yattim sonra ben gezdim kimseyede sarmadim eşinide üzme kendinize üzme
autumn Garipyolcuu bende de oluyordu eşime ağlayıp duruyordum psikolojik olarak yıpratıcı olduğu için oluyor olabilir bir de tabi aldığımız hormon ilaçlarının etkisi de var iyi düşünmeye çalışın ins hayırla sağlıkla güzel e olumlu sonuç alırsınız 😇
Garipyolcuu Deletedmom15262 genelde pozitif olmaya çalışıyorum ama bugün ağladım inşallah bişey olmaz😞
Garipyolcuu Tomrishatun ahh işte kendime anlatamıyorum normal iyi gidiyor sonra birden sinirleniyorum zaten çok ağrılarım var birde duygusallık eklenince tutamıyorum kendimi