Eyluls_mom ben 8. Haftada gitmeye başladım bi kaç gün önce yine gittim şuan 16 haftalığız ama hiçbi şekilde sorun yaşamadım aksine çok temiz hissediyorum tabiki giderken bi korku vardı bende de ama jilet asla vurmam ben ağdadan yanayım, kuaförünüze biraz daha hassas davranmasını söyle canım, yüz üstü yatma, çok şükür ben şimdiye kadar gidiyorum hiçbi sorun yaşamadım, kontrollerime de korkusuz temiz bi sekilde gidiyorum yinede en doğrusunu sen bilirsin canım ama ben sorun yaşamadım😊