Rahim çok büyüdüğü icin diğer organlara baskı yapıyor sırt üstü yattığımızda bu nedenle de kan akışı yavaşlıyor. Yan yatmak bu yüzden öneriliyor ama dediğiniz gibi benim de artık çok aciyor yanlarım dün karnımın altına da yastık koydum rahat yatmışım sırt agrim çok oluyordu sanirim yastıkla karnımı destekleyince sırta binen yükü hafiflettim