Ayb merhaba hala uygulamayı kullanıyor musunuz bilemedim ama cybex mios aldık demişsiniz aralıkta, sanırım deneyimleme fırsatınız olmuştur. Biz de Inglesina Trilogy ve Cybex Mios arasında kaldık, o nedenle en azından bir süre deneyimleyen kişilerden yorumlarını almak istedik