Prensannesi14 valla bana öyle bir rahatlık hiç gelmedi doğumdan 10 gün sonra kendimi iyii hissettim ilk bir hafta azap gibiydi göğüs uçlarım gep yara oldu dikişlerşm çoktu oturamıyordum bebek aşırı gazlıydı uykusuzluktqn ağlıyordum sürekli yardımcı olan kşmse yoktu doğum yaptığım halde sancım oluyordu iki büklüm yataktayım sürekli neyseki hepsi geride kalıyor herkesin aynı geçeçck diye bişey yok benşm doğumum dan kaynaklı yaşadığım şeyler zor olacağını doktor söylemişti bekliyordum ama yaşayınca bir farklı oluyor.