6 gün önce spinal anestezi ile Sezeryan oldum. Şimdiye kadar baş ağrısı dikiş ağrısı oldu ama belim iyiydi şükür bu gece uyandım ki belim sanki kopuyor tutulmuş gibi milim kıpırdayamıyom. Normal mi yoksa bi anarmallik var mı arkadaşlar. Sırt üstü yattığım İÇİN mi acaba. Hiç sağa sola yatamadım şimdiye kadar