Bende bu konudan çok muzdaribim insanlar her olayı başka şeye çeviriyorlar hastane çantamı kaç kez boşaltıp yeniden düzdüm o kadar çok şey koyuyorlar ki hep eksik hissediyorsun halbuki bakıldığın da 1 2 gün için baya fazla birde şey diyorlar ihtiyaç bunlar varsın fazla olsun eksik olmasındansa biri hatta pipet koyun yazmış birşey içmek için çok saçma ne gerek var tatile gidilmiyor ki ne bileyim çekim yapanlar makyaj sonra çocuğa oda hazırlatanlar bana saçma geliyor kendi düşüncem