Nisann26 Arkadaşlar bugün itibariyle 30+0 olduk. Bebeğim normalde tekmeleri ile acıtırdı karnımı, ama iki gündür hareketleri yok. Telaşlanmak istemiyorum ama aynı haftalarda olup aynı şeyleri yaşayan var mı Ona göre yarın doktoruma gideceğim 😔
Guneyinannesi1 Nisann26 bence sormanında beklemeninde anlamı yok iki gün diyorsun direk git hastahaneye
alparslanannesii1661 Nisann26 2 gun cok geç bir süre neden beklediniz bu kadar ve tatli falan yedinizmi solunuza yattinizmi ufakta olsa hic mi hareketi yok yarin bile gec kalirsiniz belki 30 haftalik küçük değil ki
Semiha_ Guneyinannesi1 Bence acile git yada normal takipli doktoruna git 2 gün az bir zaman değil daha 3 gün önce burada bir arkadaş 1 gün hissetmedi diye 33. Haftada acil sezeryana alındı bu tür durumlar ihmale beklemeye gelmez bebeğin gün içerisinde az da olsa hareket etmesi gerekli ki siz 2 gün iyi bile bekleyebilmişsiniz ben bekleyemezdim
Nisann26 Deniz2961 Çok ufak bir hareket var ama bebeğin hareketi mi farklı birşey mi anlayamıyorum stres oldum
Nisann26 Seydadilek26 Çok küçük bir hareket oldu ama bebeğin hareketi mi anlamadım, tamam hemen öyle yapayım ben, çok teşekkür ederim
Ndkgkdkkf Kesinlikle önce tatlı bişeyler ye soluna uzan baktın hala hareket yok hemen acile git bekleme lütfen
Yagmur00 Nisann26 kusura bakma acıl yazmışsın yazana kadar doktora gitsene canım boyle bıseye bız nasıl dıyek normal ya beklemişim kalk doktora git yaw
Nisann26 Semiha_ iki gün dediğim aslında dün ve bugün. Bekleyemiyorum zaten ama telaşlanmak istemedim. İlk gebeliğim olduğu için normal mi değil mi bilmiyorum
Semiha_ Guneyinannesi1 kız karıştırmışım post sahibine yazdım işte amann akıl mı kaldı mide yanmasından geceden beri uykusuzum idare et işte 😅😅😅😂😂
MerveeD Nisann26 ıkı gun once bır arkadas ta sizin gıbı ıkı gun hıssetmedıgını yazıp herkes hastaneye gtmesıni söylemişti doktoru normal olabileceğini sylemıs ve ultrasyonu oynatırken bebek de hareket etmıs okumuştum tabı once tatlı bseyler yiyin gun ıcerısinde yıne hıc hareket yoksa bencede hastaneye gıdın ama panik yapmamaya ÇALIŞIN Allahın izniyle bsey olmaz inşallah
Nisann26 MerveeD Haklısınız öyle yapayım panik olmak istemiyorum, uyuyordur vs. diye o yüzden tecrübesi olan varsa diye buraya sormak istedim. Çok teşekkür ederim
Sedefavc Nisann26 2gundur hiç hareket etmediyse bı sikinti olabilir Allah korusun bence doktora gidin