Ben 6. Ayımda yaptırmıştım bir sıkıntı yaşamadım ama maalesef belimdeki ağrı geçmemişti biliyorsunuz hacamat birazda manevi birşey o yüzden maneviyatına güvendiğiniz birine son aylarda değilseniz az kupa atarak yaptırın isterseniz belki sizde etkisi olur her vucut bir değil sonuçta , tek tavsiyem bende düşük tansiyon var , rica edin uzanarak yaptırın benim tansiyonum düşmüştü uzanmak zor bebek olduğu için ama yan vs bir şekilde halledersiniz