Maşallah,Allah hayırlı uzun ömürler versin çocuklarınıza…benimde ikinci gebeliğim, ilki normal inşallah bu da normal olur diye dua ediyorum, ilki zordu ikinci için hep olumlu düşünüyorum.. epizyo açıldı mı ikinci doğumunuzda merak ettim,ikinci normal doğum dikişsiz olur mu ki