01ozlem_ctnky İlk oğlumda 9 ayımı burnumdan getirdi kayınvalidem. Kız olursa kendi adını istiyordu cinsiyeti öğrendim erkekmiş birazcık rahatladım bu defada tutturdu kayınpeder adı diye. Asla benim gönlüme bırakmadı. Çok sıkıntı yaşadık isim yüzünden ve en sonunda eşime demiş eğer babanın adını koymazsan bidaha evime gelme demiş. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki böyle insanlara gerçekten Rabbim vicdan merhamet versin insanın çocuğu üzerinde bile söz hakkı olmaması çok kötü 🙄