Seyda5234 Anneler günaydın 30+3 günlük hamileyim karnım çok fazla ağrıyor ayipdir söylemesi 2 gündür ishalim Ve beyaz akıntım çok fazla geliyor benimle aynı durumu yaşan varmi yada yaşadınız mı napicamm Bebeğimde çok toplanıyor
leylo29 Seyda5234 Mikrop kapmisindir enfeksiyon vardir yani cnm bnim biara 4 gundur agridi sabrettim bol su tukettim karnimi ayaklarimi sicak tuttum
Seyda5234 leylo29 usutuyor muyum diyede düşünmedim değil Çok fazla su tuketmiyorum yani unutuyorum Çarşamba günü soracağım devam ederse erken giderim
leylo29 Seyda5234 Tamm canim bunlardan olabilir dikkat et yinede sor doktoruna dikkat et kendine canim
yigitegenin_annesi Seyda5234 geçmiş olsn üste kalsn diye yazıyroum bir sorum olucaktı son adet tarihiniz nedir