Hayal2121 Rabbim sizinde yardımcınız olsun inşallah. Tansiyon berbart bişey . Benim doğumdan sonra bile düzelmedi 6 ay çıktı hep sonra normellleşti. Şuan hamileyim ve risk altında olabilirim aynışeyleri yaşamaktan korkuyorum . Bu ay başladım tuzu hayatımda çıkarmaya . Cips hazır gida almıyorum artık. 24 haftalığız inşallah vakti zamnın da doğum yaprım