Gizem51 Birkaç gündür biraz sıkıntılarım.vardi sonunda vucdum.tepki verdi dün biranda kaşınmaya başladı bacaklarım göbeğim ellerimin üzerine göğüslerim kıpkırmızı tüm kapardı hemen acile gittim kadın doğum aciline yönlendirdi şansıma acil dr kendi dr cıktı hemen kan tahlilleri istedi bebeğe baktı çok şükür temiz cıktı serum taktı dün rahatladım cildiyeye yönlendirdi.basina böyle bir durum gelen var mı kullandığım bakım ürünlerimi.degistirmedim yemekte farklı birşey olmadı
Hatunnn Gizem51 canm gcmis olsun pupp denilen bisey var hamilelik kasintisi gbi bsey dogumdna sonr ageciyormus dokktoruna bi danis istersen oyle bisy olabilir belki krem verir kasintilarin azalmasi icin