busraaa95 MerveSelcuk bana müdürüm 37. Hafta dedi 😳😳 kaçıncı haftada izne ayrılmamız gerekiyor şimdi özel ve kurumsal olan bir bankada çalışıyorum
Mellisssa MerveSelcuk 32den sonra istediğin zaman gidip alabilirsin resmi olarak 32+0 da başlar kullanmadığın her gün doğum sonrasına aktarılablir canım
kubumom busraaa95 37 haftaya kadar sağlıklı olursanız ve isterseniz çalışıyorsunuz. 32.haftada ayrılmak hakkınız, doktor raporuyla 37ye çekilebiliyor diye biliyorum okulumda bir hoca öyle yaptı
Sibelbilen MerveSelcuk Bende 3 hafta önce izne ayrıldım 32+0 olman gerekiyor o gün hemen işlemesi gerekiyor muhasebenin
kubraakbas 32 ne yazık ki. Ben öğretmenim haziranda okullar kapandı zaten yaz tatili bitti Eylülde ücretsize çıktım covid endişesi nedeniyle 😬İyi ki öyle yapmışım karnı burnunda çalışmak coook zor olurmus 😥
cikolatadelisi Benim 32+0 pazara denk geliyor. 31+6 da hastaneye gidicem doktora raporu yazdırıcam ama anca 32+1 de işlenenilir sisteme. Kabul edilmez mi böyle?