Tarcin merhaba oncelikle gecmis olsun. Kanamanizin miktari ve rengi nasil ? Ben 28. Haftada cok kucuk bir kanama gecirdim. Camasirimda 2-3 damla ve pembeydi. Doktorum kontrol etti ve hersey normal dedi.
Bebek hareketleri ile kilcal damarini catlatmis olablir dedi. Sonra 2-3 gun dinlendim gecti. Ondan tam 1 ay sonra yine aynisi oldu. Kendi doktorum tatildeydi baska bir doktora gittin o da ayni seyi soyledi.
Buarada bu lekelenmeler tam da adet olmam gereken gune denk geliyor. Tesaduf mu bilemedim.
dun yine aynisi oldu. Peceteye 1-2 damla sarimsi ve pembeli bir leke geldi. Suan 36 haftanin ortasindayim. Doktorumu aradim sorun yok dedi. Yarin ya da cuma kontrole
Gidecegim tekrar sorarim.