Doganseda Glsh14 bende ağrı değilde doluluk hissi ve sabahları miğde bulantısı oluyor keseyi görmeye gittiniz mi
Doganseda Glsh14 RABBİM sagliklica kucaginıza almayı nasip etsin İNŞALLAH bu hafta içi bizde keseyi görmeye gitcez hastaneye ☺️
NURELLA23 @"Doganseda evet bazen cok agriyor ve korkuyorum cumartesi kasiklarim cok agridi ve biraz kanamam oldu doktora gittiğimde bi problem yok gayet iyi kesen gözüküyor dedi ama ağrılarım devam ediyor ona normal diyorlar
Doganseda NURELLA23 Anladim bebek içinde gelişiyor önemli olan ilk 3 ay RABBİM sagliklica kucagimiza almayı nasip eder İNŞALLAH ☺️🤲
Nesibe1998 NURELLA23 Bende ayni durumdayim benimde kese gorundu ama hala bebegi goremediler.Doktorlar normal diyorlar 8 hafta ya kadar gorunmeyen varmis.Bende cok endiseliyim bos gebelik diye birsey var ondan korkuyorum 6+4 benimde
Glsh14 NURELLA23 tedirgin olma canim herkeste farkli olabiliyor.kimisi gec dollenme oluyor yada doktorun cihazindan bile kaynaklanabiliyor.icini ferah tut hep dua et canim
HaleYalnDoan Bulantılarınız oluyor mu benim kızımda hiç olmamıştı ama bunda yoğun koku olsun hemen midem bulanıyor birde cinsiyet ile ilgili birşeyler hissediyor musunız ben kızımda hep kız olduğu hissetmiştim öylede oldu bundada erkek hissediyorum bakalım 😍
Glsh14 HaleYalnDoan Benimde hic bulantim yok.bazen agzimdan istemsizce kizim kelimesi cikiveriyor.bekleyip gorcez bakalim❤️