Günaydın kızlar. Bebeğim 3 ay 3 günlük. Baştan beri uykuyla hep problemimiz vardı ama son zamanda az da olsa düzelmişti en azından gece uykuları iyiydi. Bi kaç gündür gündüzleri uyumuyor hiç yapmayacağım dediğim her şeyi yaptım en son artık ayağımda bile salladım uyuyor zar zor daha olduğu yere bırakmadan uyanıyor bi daha. Gecesinde sıkıntı yoktu 2 defa uyanıyordu ne olduysa bu gece sık sık uyandı hemen hemen saat başı. Emzirmeye çalışıyorum devamlı tepiniyor bi huzursuz. Eller devamlı kafasına gidiyor. Bağırsaklarından da sesler geliyor devamlı. Korona da atlattık daha karantinamız bile bitmedi. Aç kalıyo diye mama takviyesi başladım doktor bağırsak düzenleyici verdi ama aynı mama da değiştirdik. Hasta mı yoksa 4.ay atağını mı yaşıyoruz acaba şu an? Koronadan sonra çocuğu dinlemekten paranoyak oldum. Sütüm de çekiliyor stresten