Betulozanlagan Nolur bana dua edin. Gebeliğim 32+4 ve dün nst de sancılarım çıktı. İlaç alıyorum durdurmak için. Lütfen bana dua edin. En azından birkaç hafta daha dayansın. Dualarınızı eksik etmeyin benden.
SEmerry Betulozanlagan merhaba geçmiş olsun inşallah durdurucu ilaçlar işe yarar hiç merak etmeyin sancınız kaç çıktı
demirmommm Betulozanlagan siz sancıları hissetmiş miydiniz ? İnşallah bekler zamanını bebiş zamanında gelir 🙏🏻
kediannesi60 Betulozanlagan bende suan hastanedeyim haftam daha erken 28+4 benimde akıntı seklinde su gelmesiyle yattım nstde sancılarım var ciğer gelistiricler yapıldı bugün cıkarım muhtemelen icini ferah tut canm
Betulozanlagan SEmerry sıfırlardan 40 lara çıkıyordu gördüğüm kadarıyla. 5 dakikada bir var dedi doktor
Sedefavc İnşallah 36yi görürsünüz ☺️ ondan sonra korksyin bı arkadasim 36da doğum yaptı gayet sağlıklı ilerledi herşey bebek küveze de girmedi
deno1 kediannesi60 ayniyız benimde çok kanamam var suyum geliyor sancim var ama mecbur alacak doktor Allahim sağ salim kucağımıza aldırsin
Sude-96 Betulozanlagan hiç korkma o sancılar durur ben 31 haftalıkken sancıdan hastaneye gittim açılmamda olduğunu öğrendik Çok çok fazla korktum Ama durduruyorlar ben de senin gibi ilaç içiyordum Açılma bile geri kapandı yani öyle söyliyim hiç korkma bir şey olmaz
Sibelbilen Betulozanlagan Banada erken doğum olur suyun azaldı dediler 32 de şuan 35 haftalığım çok hareketli ve daha pozisyonu almamış doktorların her söylediğinede kafanı takma sen mutsuz olursan bebişte strese girer mutlu sakin olmaya çalış😍
Betulozanlagan Sibelbilen aynne doktorda öyle dedi. Stresten çok etkilenir sakin olmaya çalış dedi. Ama insanın elinde değil ki
Papatyamevsimi-89 Betulozanlagan canım geçmiş olsun ya ben nst den bisey anlamadım ilk kez girdim 32 de.. Bebek hareket ettikçe baş dediler ama baktım fazla hareket etmiyor ben arada fazladan falan bastım 😞Yani kasikta birkaç kıpırdama oldu onlarda da bastım ..Yani o düğmeye çok basınca mi sanci çıkıyor az basınca mi?Eve geldim adet sancısı var
_Mina_ Betulozanlagan cok geçmiş olsun bende aynı durumdayım belim felaket agrıyor cok kokuyorum rabbim yardımcımız olsun