deno1 Çocuğun durumuna bağlı o canım ben 35+2 de hastaneye yattım 2 kere ciğer geliştirici vuruldum 35+3 de çocuğum doğdu solunumdan 1 hafta küvezde 6 saat mavi ışıkta yattı. Küvezde yatması evet üzüyor ama ona orda çok iyi bakıyor hemşire ablaları hiç kötü etme kendini bir anne için evladını bırakmak zor ama hepsi onun sağlığı için