15kasim Yalancı sancı muhtemelen ve kasılıyorsunuz..Bebeğinizin hareketlerini takip edin , doktorunuzun numarası varsa bir iletişime geçin isterseniz.
Ben bunları 33. Haftamda yaşıyorum ve Nst de sancım çıktı..Halbuki ben hissetmiyorum ayrıca açılmam da varmış.Belki doktorunuz Nst ister sizden de