Gmz34- baby nest ve ana kucağı gerekli bence. Baby nest ilk zamanlar lazım direk koltuğun üstüne konmuyor bebek. Ama tabi 3. Aydan sonrs da asla sırt üstü yatmak istemiyor etrafa bakmak istiyor o dönemde de ana kucagi göreve başlıyor bebek etrafı izliyor güzel oluyor. Ben bimden baby nest aldım tepe tepe kullanıyorum iki sefer de makinada yıkadım. Ana kucağı da e bebekten aldım 150 liraya filan öyle basit bir şey bizim isimizi görüyor..ama tabi elektrikli olanaklar bebeğin orda kalma süresini uzatir