Deryacato canım 2 saatte bir emzir. Hem sütünün de artmasını sağlar hemde sarılık riskini ortadan kaldırır.bebekler özellikle sarılık ve şeker düsüklugu durumunda uyanmada zorluk çekiyorlar. Ben 40 ı çıkana kadar uyandırdım sürekli şu an 2 aylık bebeğim geceleri kendi uyanıyor acıkınca. Bence ilk 40 gün kendin uyandır. Daha sonra akışına bırak. Anneler uyandırma diyor 40 gün onları dinleme derim 40 in sonra dinlersin. Göbek bağı olayı var bide yıkanmaz derler. Yaz bebeği ise yıka ben yıkamadım hep isilik oldu yavrum. Doktor yıka dedi zaten göbeği düşmüştü. Her gün alkol ilr temizleyip kurularsan hiç bişey olmuyormuş doktoruna danış hastaneden çıkmadan önce bunu da. Bide ilk gün sütünü sağ hastanede pompa işte hemşirelerden. Geldiğine emin ol sütünün çıkanı kaşıkla verirsin. Gelmiyor ise gelişi hizlandirirsin. Bunuda yapmadım pişman oldum. Bir sürü şey var aslında yazacak.