Zeynooom Benim ilk aylarda bulantım hiç olmadı şimdi 7. Aya girdim bulantılarım başladı sizde de oluyor mu böyle 😢
Valide Zeynooom evet canım mide asidi yukarı çıkıyor reflü gibi boğazımı yakıyor sonra da bulantı oluyor maalesef , 29. Hafta ikiz gebeyim ilk haftalarında hiç bulantım olmamıştı💋
minikkoalammm Zeynooom bendr ilk haftalar çok zorlanmıştm 2. Trimestere kdr burnumdan geldi hamilelk çok şükür mide yanmam dışıda birşey yaşamıyorm bulantım olmuyor çok şükür inşAllah da olmaz Allah yardımcınız olsn güzelm