2 gündür çok şiddetli gribim.Bugünde koku tamamen gitti.36 haftalık hamileyim napıcağını bilmiyorum .Bugün acile gittik serum falan takarlar diye covit testi istedi doktor ve bence evine git risk alma covid değilsende covit olursun dedi.Bende test olmadan geldim eve.Ama stresten duramıyorum yarın gidip test yaptırıyım diyorum .Benim durumumda olanlar var mı ? yada son ayında covid olanlar ?