Plesanta aşağıda olup doğum yapan var mi? Benim 30 haftaya kadar yukarı çıkar dediler halen çıkmadı. Normal doğumun tehlikeli olduğunu duydum devlete gidiyorum doktorun sezeryan için gün mu vermesi gerekli. Normal doğum birden başlarsa diye korkuyorum 29 haftaligim