Kızlar selam ben 34+3 oldum bu gün ilk kez bebişimin çamaşırlarını yıkadım bana 30 derecede yıka dediler bende öyle yaptım omo bebek çamaşır detarjanı ve yumoş bebek yumuşatıcısı kullandım buraya kadar sorun yok ama makinede bebek programı var onda 30 derece 800 devirde yıkandılar normalde kendi derecesi 40 ama ben 30a çektim süre 3 bucuk saat yaptı makine zaten bu programda süre kısaltamıyorum maalesef şimdi çamaşırlar bir tık küçülmüş gibi geldi bana acaba bu sorunu yaşayan varmı gerçekten küçüldülermi yoksa banamı öyle geliyor ütüyle açılırmı vs. ☺️👋🏻