Arkadaşlar 36+3 haftalığım son 1 haftadır falan anlamını tam tarif edemediğim bişey.. Karnımın belli bölgelerinde sertleşme oluyor, geçiyor, tekrar oluyor durmuyo.. Ama bu esnada o sertleşme olurken bebek çok hareket ediyor hareketi dışardan çok belli oluyor o esnada çıldırmış gibi dönüyor hiç durmuyor saatlerce. Anlamadım bu nedir? Ben mi yanlış tanımlıyorum? Ha bu arada dipnot: asla sancı ya da ağrım olmuyor. Bu karın sertleşmesi midir? Yoksa bebiş bi yerlerini mi dayıyor belli noktalarada o yüzden mi o kısım sertleşiyor? Aydınlatırsanız sevinirim?