Ben takım olarak aldım canım 3 yaşındaydı oğlum yatak dolap şifonyeri 3800 e almıştık 2 yıl önce bence en az 2 veya 3 yaşında alınmalı çok küçükken kullanamıyorlar yengem de kızı doğmadan önce aldı odasını kurdu şu an yeğenim 8 aylık ama anne yanında beşikte yatıyor bence erkenden almak doğru değil