Hatunnn Mk61 bana doktorum 12 de bakti dusuk tehlikeli bi hamilelikti ondan 21 de bidaha bakilcak. Normalde 21 de yapiiliyor canim
Hope 22 de gidicem ben şimdi 19. İstanbulda en uygun fiyatlı ve perinatoloji uzmanı olan neresi var? Bilenler yazsın kızlar🙋🏼♀️
Mk61 Hope bende fatıhteyım kendi doktorumun önerdıgı bıyer var dun fıyat aldım bende 350 tl istersen verebılırım ismini .bana uygun geldi fıyatı2 yıl önce yiğenım için 300 odemıslerdı .