Busra2013 Bebek 21gırıdgunden berı hareketlerı gıttı 19 fan berı hısedıom az az 21 gırdı ofa gıttı bu hafta uyuyomu stresten uyuyamıom🥺🥺suan 21+5
Minauynk Busra2013 22 haftalığım bende bende dünden beri hissetmiyorum doktor bu haftalarda çoğunlukla yatar yattıkca gelişimini tamamlar demişti 😒 bende korkuyorum ama kimseye birşey diyemiyorum evhamlı diyorlar. Salı günü detaylım var ozamana kadar beklicem 😞
Derya Busra2013 24. Haftaya kadar hareketleri düzensiz hissetme yada hissedememe normal, karanlık sessiz odaya geçin tatlı birşeyler yiyin solunuza dönüp yatın ve bekleyin , eğer tüm gün ayaktaysanız iş güç temizlik yaptıysanız bebiş de hareket etmiyor 🌸