Kizlar ozelw gittim bu zamana kadar 39+2 haftaligim ama resmen kazık herşeye para para diyolar bu beni çok sinir etti bugün hiç bişey demeden Kan testi nts bilmem ne ne ama hiç ilgilenmiyorlar paraya gelince şunu bunj yapin diyorlar devlette hiç gitmedim ama doğumumu orda yapmak istiyorum ilk doğumum korkuyorum biraz sizlerden fikir almak istiyordum nerde doğum yaptınız ve memnun kaldınız mı kalmadinjz mi